torsdag, november 16, 2006

Det er torsdag kveld. I morra, nesten rett etter skolen, drar vi til skogtun. Ikke har jeg pakka og ikke har jeg gjort leksene. Hmmm... Likevel velger jeg å skrive en meningsløs post på bloggen framfor å gjøre det jeg burde. Pakking tar vel ikke så lang tid? Og fransklekser blir jo alltid nedprioritert. Jeg gleder meg no dyrisk til jeg kan lage St. Hans bål av franskbøkene! Jeg har en meget anstrengt forhold til dette språket. Je ne parle pas francais!

På slutten av denne lille posten om ingenting, slenger jeg med noen bilder fra vandreturen. Ha en fin kveld.


7 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Vilde!
Tenkte bare jeg skulle trøste deg med at jeg heller ikke har pakka, eller gjort leksene. Og jeg prater heller ikke fransk, men tysken min derimot, er det ingeting å si på!...
Sees i mårra. Gleder meg!

Hilde sa...

Må bare kommentere det første bildet, der dere sitter å spiller kort. Kan jeg spørre om temperaturen i rommet? Siden folket har valgt så ulik mengde bekledning lissom...

Anonym sa...

Hvem er han kjegasen i sort genser?

Anonym sa...

Du er så deilig Vilde ;)

Anonym sa...

Hei Vilde :) Fin side du har ! Nå har endelig jeg også fått blogg ;) jehoo! Skogtun var konge! Klem fra Ingvil.. (Lillesøster:)

Hilde sa...

Fin bakgrunn du har fått deg, Vilde! Ellers vil jeg si at du virker gnien når det gjelder å dele ut linker til andres blogger...

Vilde sa...

Jeg klarte å ødelegge bloggen min:( Men nå er det fiksa!