torsdag, november 09, 2006

DEN STORE IS-TESTEN!!

Da skal det avgjøres, en gang for alle. Hva er best Hennig Olsen eller Diplomis??Jeg og Vidar arrangerer den store is-testen en av de nærmeste dagene. Dette er en meget seriøs test, og vi søker derfor testpersonell! Vi trenger 10 personer som må være villige til å betale noen kroner å delta. Vi får Diplomis gratis, men må betale for Hennig Olsen sine.
Her er isene som skal testes:




Diplom is vs Hennig-Olsen is

1 Gigant choko shake - Sjokoshake

2 Lollipop - Frisk-is

3 Sandwich - Sandwich

4 2 liter tress - Tricolor

5 Båt is - Båt is

6 Royal vanilje - Crème jubileum vanilje

Din søknad skriver du på denne siden (kommentar).

Dette må man ikke gå glipp av! Alle vil jo se Vidar tape denne diskusjonen som har pågått i snart et halvt år. Husk å spre dette videre!!

13 kommentarer:

Vilde sa...

Meget imponerende. Du er herved velkommen i testpanelet. Til alle andre husk: det er første mann til mølla! Jeg gleder meg til å se Vidar når Hennig Olsen banker Diplom"is"...

Anonym sa...

Gleder meg SINNSYKT til å se Vidar sitt fjes når hennig olsen is vinner:D

Anonym sa...

Jeg melder meg på...
Og vil være en nøytral smaksløk.
Testen må kjøres med bind før øynene?
Espen

Katrine sa...

Det er viktig å ha en bonde med i testpanelet og, siden det liksom er vi som står for melka! Så jeg melder meg til tjeneste!

Ærbødigest
-Bondekvinnen-

Anonym sa...

Søknad:

Som profesjonell isselger mener jeg at jeg er den rette fagpersonen å ha i panelet. Isen vi selger er diplom og møvenpick, men ettersom mamma kjører ganske så strengt diktatur med hennig olsen på hjemmefronten har jeg bred kunnskap om begge merker.
I tillegg er jeg svært kreativ og har god vurderingsevne, spesielt når det gjelder spiselige ting ettersom min smaktssans er ganske så kresen, dvs kun det beste blir godtatt.

Mvh Lisbeth Senumstad

Vilde sa...

Testen skal selvfølgelig utføres med bind for øynene, da blir den mest rettferdig.

Hilde sa...

Jeg vil gjerne være med som "nøytral" testperson. Så klart har jeg en favoritt, men det går jeg ikke ut med på forhånd. Men jeg kan si såpass at jeg er enig med Vidar om smaken på et visst annet is-merke. (se Lasses blogg)

Ellers vil jeg bare si det, kjære Vilde at nå er det kun 2 (to) uker igjen til styretur og gi-et-lite-blink!

Hilde sa...

må bare si at jeg IKKE er enig med Vidar på Lasses blogg, men Lasses mening på Vidars blogg. Dette ble en fryktelig feil fra min side. Dessuten vil jeg bare si at min smak er av ypperste klasse, og hvis jeg da ved en feiltagelse skulle komme til å velge feil er det kun fordi jeg faktisk har tatt feil... Noe jeg så klart ikke gjør!

Katrine sa...

Noen bør jo i hvert fall representere bøndene! Uten oss kunne dere aldri hatt denne testen! og siden jeg er mest bonde av alle, så tar jeg på meg ansvaret! Takk for tilliten alle bønder!

Hilde sa...

Jeg kan egentlig ikke forstå hvorfor du går så hardt ut mot meg, Vidar, men greit det. Så klart er jeg sørlendeing, men jeg har også smaksløkene mine på riktig plass. Noe jeg så klart ikke er alene om. Tror vi snakkes seinere i kveld jeg!

Hilde sa...

Jeg har røtter fra Evje. Der har de bare tip-top...

Anonym sa...

Stemmer nok det ja, har til og med vært på iskurs med din far som kursholder. Vil tippe på at med den dødla gode isen mener du møvenpick og ja, den er dødla go=) Takker for at jeg for lov til å være med:)

Anonym sa...

Gratulerer vilde..