torsdag, juni 21, 2007

FERIE!

Endelig ferie! Nå venter sol, bading, isspising (Espen du skylder meg en is, og det gjelder så sannelig deg også, Martin), leir, jordærspising, soving, jobbing og ikke minst reising! Nei nei ikke sørover som alle andre, nei orginale (og samer) som vi er vender vi snuten nordover!!

Været fram til klokken 15.00 i dag i Bø var som følger: 9.2°C Skyet. Laber bris fra nord. Badetemperaturen tørr jeg ikke tenke på...
Men vi må jo ikke glemme den deilige midnattsola og den herlige fiske- og/eller kulukta... Det blir uansett gøy å se igjen den plassen der jeg tross alt tilbragte 9 år. Så snakkes vi om en uke cirka!
God sommer alle sammen!!

7 kommentarer:

Hilde sa...

Jeg ønsker deg bare en strålende tur! Selv skal jeg kose meg her, med å jobbe heile neste uke og sannsynligvis i regnvær...

Pass på så ikke du kræsjer på veien!

Lev vel!

Martin sa...

Hadde vært koselig om dere stakk innom meg her borte i Vadsø. Var inne på NAF og sjekket litt, se hva jeg fant ut:
Avstand: 1084.1 km
Anslått reisetid: 15 t 30 min
Syntes godt dere kunne ofre 31 timer for å komme innom. Jeg stiller selvsagt med middag!

Da snakkes vi....
Og du, ring når dere kjører, så har jeg litt tid til å planlegge

Anonym sa...

Go sommer!

Anonym sa...

God tur og riktig god sommer! Trodde dere samer gledet dere til vinteren jeg..?

Anonym sa...

tenke jeg kunne informere om at vi på Ungdommens kirkemøte jobbet mye, og fremmet mange saker for deg og dinge "landsmenn"

Anonym sa...

heia:)
fått mæ blogg:hhe
tveiting.wordpress.com

Vilde sa...

Hurra endelig tilbake til sivilisasjon!!