fredag, oktober 27, 2006

Vandreturen

Mens normale folk brukte høstferien til å slappe av, tok Eirin, Vegard, Vidar, Audun, Lasse, Jon og meg selv sekken på ryggen å gikk på vandretur.



På tre dager gikk vi imponerende 5,3 mil. For de som synes dette høres litt mye ut kan det anbefales å ha med seg noen du kan skylde på når du blir sliten. Vi sa f.eks. -Vi må stoppe, Lasse er sliten.

Vegard insisterte på å spille idiot om hvem som skulle vaske opp, og selvfølgelig tapte jeg (og Vidar). Men selv om vi hadde gått langt ble det ikke mye søvn (spesielt ikke for Lasse som er alt for lett å skremme).

Andre dagen regnet det, men moralen var på topp (bortsett fra at Audun stadig lurte oss med at vi snart var framme). Alle var klissblaute da vi endelig kom frem til hytta. Vel, hytta er kanskje en overdrivelse, mer bu kanskje??



Siste dag var det strålende vær!
Mens vi ventet på bussen spiste vi det vi ikke rakk å spise på fjellet, ved siden av en livsfarlig elv! Bare flaks gjorde at ingen falt i elva, og forsvant med strømmen. Og selv om det ikke ble noe av pannekakene som Lasse hadde kjøpt, var vi alle enige om at det hadde vært en fin tur!



Vil du lese en mer fyldig rapport fra turen, kan du besøke Lasse sin side.

TAKK FOR TUREN!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Det er bra at det finnes flere folk som liker å gå langt innpå vidda med sekk på ryggen ;-)

Fin blogg du har fått deg forresten:)

Snakkes på leirkveld!

Ingvill sa...

Velkommen til bloggverdenen, Vilde!!

Æ har også vært på den hytta! (stavskar..) Temmelig liten...!

;D

Anonym sa...

Gratulerer med ny blogg Vilde! Fantastisk grafikk å bilder... Lykke til med msnen. Nå må jeg finne gitaren å sminke meg til ungdomsgruppa!

Line sa...

Kjære gode Vilde, så gøy at du har fått deg blogg. den lignet litt på min....,rosa er konge!
Kos deg snuppa, og jeg ville følge med på livet ditt gjennom dette vindu.
Klemmer fra Line

Anonym sa...

Hei Vilde!
Fin blogg du har fått deg, selv om den ikke erlike bra som vår...
Gleder meg utrolig til Søndag, nå. Ingen ting er bedre enn skive med banan!!!!
Ser deg i kveld, leirkveld blir utrolig bra:)

Vilde sa...

Hmmm... Kanskje det blir skitur neste gang.
Vi sov første natt på Svartnut (tok buss til Rysstad og gikk derfra)og andre natt på Stavskar, før vi gikk ned til Berg og videre til Valle...