onsdag, oktober 25, 2006

MORNINGS!

Da var også jeg blitt en blogger! Siden dette er min første post må jeg vel presentere meg selv... Men jeg synes den klassiske: Jeg heter Vilde, er født 19.april osv osv er ganske kjedelig...
Jeg har også oppdaget at det er meget populært å skrive lister på bloggen. Lister over hva man liker eller ikke liker, hva man skal gjøre eller ikke gjøre osv. Derfor har jeg laget en liste for å presentere meg selv:
30 unødvendige fakta om meg selv:

  1. Jeg liker å tro jeg spiller fotball på et meget høyt nivå
  2. Jeg ble mobbet på turn fordi jeg ikke kunne slå hjul
  3. Jeg spiser komper uten sukker så klart!
  4. Jeg har danset folkedans, hip-hop og freestyle
  5. Jeg har vært på leikaringstevne i Lofoten
  6. Jeg liker ikke slanger, lakris, skrekkfilmer og hunder (de STINKER!)
  7. Jeg har sett et skinnkåpeshow i Tyrkia
  8. Jeg har stått på scenen som Rødhette, Teskjekjerringa og Reveenka
  9. Fikk som barn hvert år besøk av en julenisse som egentlig var finsk brøytebilsjåfør
  10. Jeg har kjørt trikken i Kardemommeby helt alene
  11. Jeg tar som regel på maskara på høyre øye først
  12. Jeg har vært på Akropolis, Eiffeltårnet, det skjeve tårn i Pisa og på toppen av Holmenkollen
  13. Jeg var som barn medlem av Blekkulfklubben
  14. Jeg var sikker på at jeg skulle bli sykesøster når jeg ble stor
  15. Jeg har åpnet en bro (over en kloakkelv, mellom skolen og akebakken)
  16. Jeg hadde hele klassen på overnatting, på rommet mitt.
  17. Jeg gikk i en klasse med fem elever
  18. Jeg var lagleder på laget som vant jenteklassen på menighetscupen 2006
  19. Jeg kunne en gang spille "Morgenstemning" på blokkfløyte
  20. Jeg har hatt godtelov en måned hele mitt liv (februar)
  21. Jeg trodde som treåring at jeg kjente dronning Sonja
  22. Jeg har samlet på frimerker og servietter
  23. Jeg har blitt bitt av en lundefugl og spist kaninbæsj
  24. Jeg var Geri i Spice Girls-klubben vår
  25. Jeg har vasket mobilen i vaskemaskinen (20 min, men den funker enda!)
  26. Jeg har et arr på leggen etter en badetur i Nupen-fontenen
  27. Min favorittfarge er gul
  28. Jeg har forstuet tommelen to ganger
  29. Jeg har et bein som er litt lenger enn det andre (vet ikke hvilket)
  30. Jeg har aldri blødd neseblod

18 kommentarer:

Hilde sa...

Jes! jeg var den første til å kommentere på bloggen din! Å gøy at du har fått blogg, velkommen skal du være.
Håper det blir en hyggelig opplevelse!
JEg vil bare benytte anledningen til å anbefale min blogg (hildeogingvillsverden.blogspot.com)

Anonym sa...

Goodday Vilde..
Velkommen skal du være som bloggar.
Ha en strålende aften...
Man prates.

Anonym sa...

Velkommen i blogg verdene....

gjermund sa...

men du, så bra at du er inni bloggverdenen. velkommen skal du være... men åssen du kan spise komper uden sukker på skjønner jeg ikke... menmen. du om det. Ha en fortreffelig kveld

Hilde sa...

Komper MÅ spises uten sukker!

Vilde sa...

Komper spises uten sukker! Sånn er det bare.

Anonym sa...

HÆ? komper uten sukker smaker bæsj

Vilde sa...

Nei, nei... Komper uten sukker! Ferdig med det!

Anonym sa...

haha bare samer som liker komper uten sukker

Anonym sa...

haha bare samer som liker komper uten sukker

Vilde sa...

Same eller ikke same: IKKE SUKKER!!

Anonym sa...

ingen sukker, ingen god kompe

Anonym sa...

Da vil æ med den myndighet jeg har ved å være et år eldre enn alle dere andre si at komper UTEN sukker er det eneste rette alternativ!!!!! Æ va au me i blekkulfklubben:) Gjermund teller ikke.

Hilde sa...

Ja komper uten sukker er det eneste alternativ! Jeg kan forresten lage komper jeg...!

Anonym sa...

Komper spises med 3 ting:
-SUKKER
-SMØR
-TYTTEBÆRSYLTETØY

Ikke prøv å protester...det er best..ingen protest!!

Bjørn Stian sa...

Velkommen, Vilde. Jeg liker sukker på komper.

Vilde sa...

Da avslutter vi denne diskusjonen en gang for alle! Komper spises med smør, kanskje tyttebærsyltetøy og IKKE sukker. Punktum finale!

Anonym sa...

Halla balla:-)
jeg samlet også på servietter og frimerker når jeg var liten..
Cool!
Ha en fin dag!