torsdag, juli 03, 2008

Sommartider!

Sommeren er for alvor i gang (bare spør mora til Hilde, ho har allerede snudd kalenderen), og jeg nyter det! Selv om jeg ikke hadde tenkt å jobbe denne sommeren bestemte jeg meg for å selge jordbær i 5 dager. Dette var litt for å tjene penger, litt for å hjelpe Vegard, men mest fordi dette er nok det nærmeste jeg kommer min barndomsdrøm om å bli jordbærplukker.


Dagen i går var helt fantastik med stor sol og ikke en sky i sikte! Dagen ble tilbragt i Homborsund, med båttur og grilling. Dette var en dag som bare ikke kunne bli ødelagt på tross av at grillen var treig, vannet var iskaldt (også kalt "forfriskende") og at Vegard tydeligvis hadde stått opp på feil fot. Vegard fant nemlig ut at i tillegg til å være negativ var det også gøy å kaste sneglehus på oss andre. I tillegg må det nevnes at: Øyvind liker bananer, det ikke er noen problem å spille "Alias" på sjøen, chicken on stick ikke ble glemt og at bønner er unødvendig i salat!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sommartider, hey hey!!!

Ingvill sa...

koselige bilder (merker at jeg ikke sjekker blogger så veldig ofte lenger...!!)

Martin sa...

Es ist Sommer!