lørdag, mai 31, 2008

Toppen av serien!!

Jeg trives i toppen av serien! Jada, Gimletrolls damelag seiler gjennom serien i år, og står nå med 4 seiere og en uavgjort! Å nei, ska hun begynne å mase om det der igjen, tenker du kanskje. Ja det skal jeg! Man må huske det at for meg er dette en helt ny opplevelse. La oss ta ett lite tilbakeblikk:

Året er 2004, i serien J16 7'er avd. 2 er det spenning! Gimletroll 2 7'er har akkurat gjort sin beste kamp så langt i sesongen (og som det skal vise seg; beste kamp hele sesongen). Gimletroll har nemlig slitt "litt" denne sesongen. Det er deres første sesong, og de har akkurat flyttet treningen fra lekeplassen i Maudsvei til grusbanen ved Trollstua. Selv om laget har to veldig engasjerte trenere har de vært litt uheldige så langt. Denne kampen derimot har de virkelig dratt fram vinnerviljen (også kalt ikke-tapeviljen). Kampen er mot Kvinesdal hjemme, og kampen ender slik: Gimletroll- Kvinesdal 0-2. Gimletroll er ekstatiske, det minste tapet så langt!
Hvordan endte denne første sesongen? Kamper: 10, tap: 10, mål sluppet inn: 101, mål scort: 3 (selvmål: 4).



Derfor sier jeg igjen: Jeg trives i toppen av serien!

11 kommentarer:

Hilde sa...

Hurra!
Å det var gøy å spille på lekeplassen ved Maudsvei! Du glemte å nevne den legendariske kampen som endte 29-0... I den kampen holdt jeg faktisk på å score :P

Anonym sa...

Hehehe For et lag :D Ryktene sier jo at dere kanskje har en potensiell verdensrekord med noe som 100 - 2 eller noe i den duren i målforskjell ett år! Stemmer dette?

Vilde sa...

Ååååååååå hvordan går det an å glemme den?? Det var en fantastisk dag:)

Vilde sa...

Og til Lasse (som kommenterte mens jeg skrev min kommentar): Hvis du leser neders på mitt lille tilbakeblikk kan du se at vi hadde en målforskjell på 101-3, så ddu var ikke så langt unna. Tar du å ringer for å sjekke om det er verdensrekord??

Anonym sa...

Hehe la merke til det nå.. Gadd bare ikke å lese igjennom alle faktaene du hadde ramsa opp, følte innerst inne at det var så usansynlig ettersom jeg vet hvor gode dere plutselig ble :) Ja skal ta en telefon å høre ;)

Martin sa...

Feilkast på bildet. Hun løfter venstrebenet sitt. Jenteball...

Vilde sa...

Bildet er dessverre tatt midt på banen... Lindesnescup 2004...

Anonym sa...

Hahaha dere sugde! tenk å slippe inn 29 mål på en kamp!!! hihi den skulle jeg likt og sett!

Vilde sa...

Ja d var en gøy dag.... Vi gikk å bada etterpå...

Anonym sa...

Stor satsing i Gimletroll, Vilde er midtpunktet i sporten i Fædrelandsvennen fortida, pluss noen yngre jenter (ja og Vilde selvfølgelig).. Haha,

Uansett, tabelltopp er effent.

Anonym sa...

Hei, leste litt i bloggearkivet rundt forbi på ulike blogger...

Tror kanskje jeg begynner å nærme meg frisk for parkinson :) HEhe, artig post

(aug 07)