mandag, desember 04, 2006

Mornings folkens, her kommer enda en meningsløs post...
Nå nærmer julen seg med stormskritt, og til jul hører god julemusikk med!
For dere som ikke har en bra samling med julemusikk, kan jeg anbefale P4 Julefavoritter!! Den har det meste. Carolas "Jul I Betlehem" er også fin, men muligens for de spesielt interesserte??


Slenger inn en konkurranse på slutten: Jeg vil ha et navn på brunette hankjønn, eller blondine hankjønn. Finnes det?? Jeg mener annet enn "gutt med brunt hår", eller "blond gutt". Premie til beste forslag.

8 kommentarer:

Anonym sa...

HÆ?

Anonym sa...

Jeg tipper 24 desember jeg!

Anonym sa...

dum gutt og smart gutt.

Får jeg premie nå??

Anonym sa...

Alles brunette ideal kan vi kalle Vilde ;) Så en fin brunnette kan vi vel kalle Vilde..??

(Det må jo bli seier..) Ikke det at jeg ikke mener det!!

Katrine sa...

Blondine hunkjønn er jo meg jo! Du skal lete en stund for å finne noen med særlig lysere hårfarge enn meg! (Jeg er faktisk "ultra blond" i følge frisøren...)

Hilde sa...

Hva med blonden og browniesen? Jeg vil da også si at Anders er en typisk blonde (uttales på samme måten som blonde i blonde-gardin), og Espen et flott eksemplar på en brownies!

Vilde sa...

Ye ye, liten skrivefeil... Fiksa nå. Mente selvfølgelig brunette og blondine hankjønn. Ellers synes jeg dere er kreative, og jepp, jeg faller lett for smisk!!

Vilde sa...

Godt jobba folkens! Tredobbel seier: Hilde, Anders og Lasse! Dere har vunnet en gratis fottur til den omvendte båt! Gratulerer.