tirsdag, desember 12, 2006

Gåtur til den omvendte båt falt tydligvis ikke i smak, så derfor får vinnerne en ny premie som jeg håper vil falle litt mer i smak... Men ekte konkurranser ahr bare en vinner, og Hilde, Lasse og Anders må derfor si hvorfor de burde vinne. Smisking er selfølgelig lurt, men husk det kan bli for mye av det gode... Det må være saklig. Hvis noen andre har lyst på denne julepremien må de jobbe virkelig hardt, de tre nevnte har jo allerede en fordel. Jeg lover en mye bedre premie denne gang!!

20 kommentarer:

Ingvil sa...

Vilde <3 Du er veldig snill..
Og julegaven jeg har kjøpt til deg i år var VELDIG fin ! Og litt dyr..
Får jeg premie nå:) :):)

Ingvil sa...

Visste du forresten at Den kalde Krigen sluttet det året du ble født? :)<3

Ingvil sa...

Okei ? Her prøver man og være hyggelig, men NEIDA! Skal slutte å skrive til deg Lasse! :( Vilde setter sikkert pris på det i motsetning til visse andre..

Vilde sa...

Vær litt forsiktig nå, Lasse... Det står faktisk at hvis noen andre har lyst på julepremien må de prøve veldig hardt, fordi dere har en fordel. Det står ikke at de ikke kan prøve.

Anonym sa...

Hei Vilde! Her kommer noen grunner for at jeg burde vinne denne flotte gaven. Let`s go, som Lasse sier....

1. Jeg har et bilde av deg med hjerte rundt på pulten. <3
2. Jeg ser alltid når du har på deg noe nytt eller noe du ikke har gått med så mye (...) å gir deg komplimenter!
3. Vi er på samme matte gruppe.
4. Jeg trenger en oppmuntring, en gave fra deg. Det kan ikke bli bedre oppmuntring.
5. Jeg lyser opp din hverdag med mitt flotte smil.
6. Du burde sjekke hvem som din familie vil at skal vinne. Jon Andreas, Marianne, Helene og Ingvil heier nok på meg...
7. Du får en gave du også hvis jeg får en av deg.
8. Jeg har sett mer enn du aner :p
9. Du er søt, snill, pen og har en fantastisk humor.
10. Jeg stilte ikke opp i bare håndkle i din konfirmasjon.
11. Jeg syntest du var så sykt fin når jeg så deg for første gang i åttende og det har ikke forandret seg.
12. Hva er vel bedre enn komper??
13. Du å jeg har vært gift.
14. Jeg har vært på verdens dårligste film med deg og Kristin, som oppreising fra denne pinlige stunden (dere fikk hele salen til å føle seg ukomfortable) burde jeg få Gaven med stor G.
15. Jeg er glad i deg. Jø kroa kø, je`Taime!!!


Jeg kan legge min hånd på Bibelen å si at jeg ikke har overdrevet noe i disse punktene og kan stå inne for alle sammen. Kan også legge til at begge heier på Manchester United.

Anonym sa...

OOooo... ser ut som om det blir en liten CHICKFIGHT mellom anders og lasse her! Begge virker veldig interessert ikke bare for premien men også for en hvis jente ;)

Anonym sa...

Det er jo ikke hvilken som helst jente heller Julemamma!

Jeg synes Lasse er litt kvass her..

Anonym sa...

hihi enig julemamma! Er det litt forelskelse pågang kanskje?! snakkes til helga da:-D UG!

Anonym sa...

Enig der Lasse!!

Anonym sa...

ja kanskje en av dere også finner ei snart;)

Vilde sa...

Det spørs vel...
Uansett kan jeg ikke avgjøre konkurransen før Hilde har sagt sitt... Men må si dere har gode søknader begge to...

Anonym sa...

Hva med meg da??

Hilde sa...

Siden dere har kommet med deres søknader føler jeg nå at det er min tur. Som eneste jente som virkelig er med i konkurransen er det på tide å slå et slag for det sterke kjønn, kvinnene!

1. Du er god i engelsk, og jeg hadde aldri oppnådd det gode resultatet uten deg!
2. Du har et nydelig navn!
3. Jeg har stor respekt for deg og du er utrolig snill.
4. Vi mener det samme om mange ting, derfor tror jeg også at du er enig med meg i denne saken om at jeg er den riktige vinner.
5. Vi er roomies på styreturer.
6. Du har fått gifte deg med en jeg en gang var forlovet med.
7. Vi har vært manntall-skrivere og engler sammen
8. Jeg vet at din mamma heter Maryann og ikke Marianne.
9. Jeg har vært på helgetur med faren din, ikke at det høres så veldig bra ut... Men men.
10. Jeg digger samer!
11. Du er en av mine beste venner
12. Jeg hjalp deg med å lage bloggen din.
13. Mitt forslag var det beste i konkurransen din.
14. Jeg skriver veldig fort nå fordi jeg skal rekke å se håndballkampen, noe jeg vet at du også skal.
15. Vi har samme mattelærer og jeg vet godt hvem du har i historie...
16. Vi renner ned bakken på scooter sammen
17. Selv om du er grunnen til de falske anklagene mot meg på lasses blogg, skriver jeg fortsatt mye fint om deg, og jeg er fortsatt glad i deg
18. Kjersti har tatt oss med storm
19. Vi skal på biologitur sammen til danmark
20. "Smykkene, øredobbene og sjalene"
21. Vi er ofte tafatte i fellesskap.
22. Vi har snakket i telefonen i 35 min på ENGELSK
23. Vi skal ha isbjørn teppe
24. Vi ser alle dårlige filmer som går på kino.
25. Jeg stoler på deg
26. Du er veldig pen
27. ...knallrotes gummiboot!
28. Hvis du en gang dør, kommer jeg også til å dø.

Hvis ikke dette var gode nok grunner så er ikke jeg den verdige vinneren. Men du vil ikke angre et sekund hvis du velger meg. Kanskje -ilde-kraften hjelper meg fram i kampen mot de to streke menn jeg konkurrerer mot.
Nå er et på tide å heie på Norge!
Heia heia!

God jul Vilde!

Hilde sa...

Glemte å si at vi er samlet i kompe-kampen mot de andre. Komper skal spises UTEN sukker!

Glad i deg!

Anonym sa...

To streke menn??

Anonym sa...

Og 28 punkter??

Hilde sa...

Egentlig 30 da, hvis du regner med kompa og det jeg glemte med at p4 er best.

Og jeg overdriver vel kanskje blittelitt når jeg beskriver mine konkurrenter som to sterke menn...

Anonym sa...

de er ikke annet enn to heltente menn! Så det er de med på!

Vilde sa...

WOW. Dette blir meget vanskelig! Nå må jeg i tenkeboksen... Dette er ordentlig bra smisking! Øyvind du må gjerne prøve, men dette kan du da umulig slå! Men for all del du må gjerne prøve, jeg liker denne konkurransen bedre og bedre=) Et godt forslag til alle som føler seg litt nedfor, eller sliter med selvtilliten. He he

Hilde sa...

Jeg har kun en ting å si: Buorit jovllat ja buorre ođđa jahki!