onsdag, januar 30, 2008

Hvor mye er et øyeblikks glede verdt?? For eksempel gleden du får ved å hive en snøball i nakken på noen eller skyve en skive med nugatti i ansiktet på noen. For de eh... mindre sterke av oss er dette ting som burde tenkes over før man gjør slike ting. For når man ligge med ansiktet i snøen, eller sitter stipset til en stol med baconost i håret, er det litt sent å angre... I mitt tilfelle er ikke hodet og munnen og armene så gode til å samarbeide, og armene eller munnen sette ofte i gang før hodet er helt ferdig med å tenke. Med tanke på det er det jo litt urettferdig at hodet (nakken) alltid skal få straffen! Neste gang er det armene som burde døypes, ikke nakken eller ryggen!

11 kommentarer:

Martin sa...

JA til døyping av munnen!

Anonym sa...

Jeg skal ta det til etteretning Vilde. Men, hva er vel bedre enn å kjøre godt med snø ned i nakken eller buksa på en frekk hjelpeløs stakkar??

Anonym sa...

Akkurat det øyeblikket der en suser av en snøball treffer nakken til en liten stakkar er ubetalelig!! Husker forresten den ganga meg og audun gikk på ski til ungdomsgruppa, når vi hadde snøballkrig etter møtet, ja da vi hadde kongen på lekehustaket.. Henge å mye snø det var da. Det var tider det.

Vilde sa...

Ja, det var fantastisk på lekehustaket! Vi hadde full kontroll der oppe! Vi kan finne et tak på Hovden vi kan sitte på (der er det jo snø, er det ikke??).

Anonym sa...

det er vel ingen tvil om hvem som skal døypes?...
herlig med ny post.. håper snøen kommer snart ass...
preikes

Anonym sa...

Ja det var konge! Nei det er jo ikke snø på Hovden nå Vilde. Hørte nettopp at det var 35 grader i skyggen og folk måtte evakueres for å ikke få heteslag.. SELFØLGELIG ER DET SNØ PÅ HOVDEN!! er du helt teit eller?





jeg er litt morsom.

SORRY

Vilde sa...

Du er litt frekk tenker jeg vi sier...
Vi finner oss et lekehustak der da! Det blir bra:)

Anonym sa...

Er døyping det eldste sjekketrikset som finnes?

Anonym sa...

kanskje derfor det er så mange som vil døype meg?

Anonym sa...

Du har ikke skjønt det før nå Vilde??

Vilde sa...

Det var ikke jeg som skreiv det altså! Jeg logger inn når jeg kommenterer...
Uansett må jeg komme med en sterk advarsel! Nå har både Vidar og Lasse fått lappen, og det er herved ikke trygt i grøftene lenger! (All ære til Lasse som klarte å ta den på selveste samefolkets dag!!)