torsdag, april 19, 2007

Ok her er saken: jeg mener gule fugl var en figur fra sesam stasjon, og nei, jeg mener ikke Alfa! Gule fugl var en figur i en av seriene, sammen med kakemonsteret og alle de andre. Poenget er at noen mente jeg tullet og at Gule fugl ikke fantes. Vel jeg kan ikke ha noe av at folk tror jeg lyver så jeg søkte enkelt og greit på "Gule fugl" på vår venn google...

<--og her er beviset! Bigbird, som den heter på engelsk, er absolutt ikke tull.


Og mens vi er inne på fakta, visste du at:

-Det er umulig å slikke seg selv på albuen.
-En krokodille kan ikke strekke ut tungen sin.
-Hjerte hos en reke ligger i hodet.
-Det er fysisk umulig for en gris å kikke opp på himmelen.
-Mer enn 50% av jordas befolkning har aldri mottatt eller foretatt en telefonoppringing.
-Hester kan ikke kaste opp.
-The "sixth sick sheik's sixth sheep's sick" er visstnok den hardeste tungekrøll i det engelske språk.
-Hvis du forsøker å holde igjen et nys kan du sprenge et blodkar/en blodåre i hode eller nakken og derav dø på et øyeblikk.
-Ved å ha på seg øretelefoner i bare en time økes bakteriefloraen i ørene rundt 700 ganger.
-I hver episode av Seinfeld finnes det en Superman et eller annet sted.
-Et kvekk av en and gir ikke ekko, og ingen vet hvorfor.
-Akkurat som fingeravtrykk er den enkeltes tungeavtrykk helt unik og ikke lik noen annens.
-Over 75% av de som leser dette vil forsøke å slikke sin egen albue.



Prøvde du?? Jeg kan ikke love at alt er 100% sant altså, men det var i allefall vanskelig å slikke seg på albuen!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Fantastic facts!!

Bjørn Stian sa...

Jeg tror det blir hjemmekveld i kveld, mens jeg slikker på albuen og leter etter Supermann i Seinfeld (med øretelefoner på ørene...)

Katrine sa...

Det GÅR AN å slikke seg på albuen!

Katrine sa...

forresten burde du glede deg til å få gaven i kveld;)

Vilde sa...

Gaven var storveis!! Jeg beundrer din kreativitet. Jeg synes i grunn litt synd på grisene som aldri får sett himmelen...

Anonym sa...

¨Ja det går ann å slikke sewg på albuen... jeg har sett et par som har klarte det... ;) gøy post`;)

Anonym sa...

Jeg er blandt de 75%

Vilde sa...

Jeg også!